reklama

prvé vianoce bez najbližších

Každý z nás si predstavuje vianoce pri krásnom stromčeku v kruhu najbližších pri popoluške teplom kakavku a medovníčkoch. Apoň ja som si ich takto predstavoval doteraz. Na tohtoročné vianoce sme mali plán dať do koply zase raz celú našu rozsiahlu famíliu. Keďže náš veľkolepý plán mal ťažkosti s uskutočnením u nás na slovensku kôli rodine z Iránu rozhodlo sa spískať to všetko v centre života mojích sestier v Londýne. Neuveriteľne som sa tešil. Nevedel som sa dočkať, že uvidím sestričky, ich polovičky a zvyšok všetkých rodín pod stromom rodokmeňa Senši a prírastky. Nuž a ako vždy keď sa človek na niečo veľmi teší tak aj tentoraz sa to celé pokazilo pre moju maličkosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako vždy náš plán nemohol prebiehať bez problémov. Čo by to bolo za plán. Tak aby boli vianoce zaujímavejšie najmladší z rodiny, samozrejme ja, som si zlomil týždeň pred odletom nohu v narte. Nič príjemné poviem Vám ale aj napriek sadre barlám a bolesti som bol odhodlaný užiť si Londýnske vianoce čo najlepšie. Túto moju predstavu pochoval doktor, ktorý mi pred odchodom naordinoval mesiac pokoj na lôžku a namiesto tekutej stravy 20 injekcií s heparínom, látkou na riedenie krvi kôli trombóze. No určite si viete predstaviť reakcie môjho okolia. Nakoniec teda rodičia na základe môjho prehovárania odleteli bezomňa. Dlho si nevideli dcéry a o zvyšku rodiny ani nehovorím. Tak som ostal sám a začal som si robiť plány na party a iné druhy návštev. Samozrejme sa zas vraciame k tomu, že nejestvuje plán bez komplikácií. Komplikované bolo to, že ja nežijem zrovna v centre diania a cez vianoce je každému doma najlepšie. Moje dni začínali naberať stereotypný náznak a mňa to príšerne mrzelo. Ako sa tak blížili vianoce tak sa ma začínala zmocňovať v hĺbke duši panika, že naozaj ostanem sám celý čas a budem akurát tak škrabkať kocúra za ušami. Najhoršie na týchto injekciách je to, že sa nesmú kombinovať s alkoholom, čiže nebolo cesty spraviť si "šťastné a veselé" na vlastnú päsť. Prišie Štvrtok 22. Decembra a do mojej samoty zasvietilo. Môj veľmi blízky kamarát ma oslovil, či by som chcel osláviť vianoce v kruhu jeho rodiny. Keďže sme sa poznali s rodinou tak som tento návrh prijal. Samozrejme s veľkou radosťou. Dohodli sme sa na detajloch transportu mňa handicapovaného jedinca a ostávalo už len čakať príjazd kamaráta. Nastal ten deň. Ráno na vianoce som vstal a začal bežne hygienou a povinnosťami. Nahodil som sa do sviatočného a nastúpil do Audi A8. Auto jedna báseň ale o tom Vám nepíšem. Hneď po príchode som sa zvítal so všetkými. Odovzdal darčeky a začal si užívať. Kamarátova rodina ku mne pristupovala ako k jej právoplatnému členovy a to bolo veľmi krásne. Cítil som neuveriteľnú vianočnú pohodu a radosť. Dokonca som si pozrel aj nejaké tie vianočné rozprávky. Vianočná večera bola vinikajúca. Dovolím si povedať, že vážne konkurovala tej našej. V niekoľkých bodochu ju priam zanechala. Smiali sme sa spolu a ja som mal pri srdiečku ten krásny pocit, že sú vianoce. Dokonca sme mali aj sneh. Mne nevyhovoval, keďže som mal barle ale inak som sa v duchu z toho tešil. Aby ste vedeli drahí čitatelia. Sú veci, ktoré si za peniaze nekúpite, ba ani master card Vám nepomôže. A toto bol jeden z tých prípadov. A ak sa stále pýtate, že prečo Vám píšem tento svoj zážitok tak to je asi preto, aby ste na vianoce nepozerali len na to, že pod stromčekom bolo veľa či málo. Na darčekoch vôbec nezáleží. Najkrajší vianočný darček je teplý pár vlnených ponožiek od maminky :)

Ján Seneši

Ján Seneši

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ktorého trápi spoločnosť.free counters Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu